czwartek, 9 czerwca 2011

Pierwsze koty za płoty *.*

Jak ja nie lubię pisać czegoś takiego, to takie pospolite...
Jak wiecie założyłam bloga, to takie postanowienie na Wielki Post, które się za mną ciągnęło aż do teraz :)
Blog nie powstaje z zazdrości, z pobijania rekordów na Fs, ale z nudów.
Tak, cztery kilkunastoletnie dziewczęta, różniące się stylem, upodobnieniami, zapragnęły pisać o modzie, trikach, a przede wszystkim o Fashionstyle.
Codziennie coś się będzie dziać, więc spokojnie..
Jeszcze dzisiaj blog zostanie uporządkowany, wszystkie działy poukładane.
Natomiast grafika, czytaj: nagłówek+ tło dostaniemy w sobotę.
Będziemy niezmiernie szczęśliwe, gdy nasz blog będzie obserwował choć jeden Fs'owicz.
Cykle będą twórcze, redaktorki, na pewno zdolne, i posiadające umiejętność pisania, ale to tajemnica.
Przetrzymuję je w ciemnej piwnicy nakazując pisać notki, co jakiś czas zlituję się i daję im jakąś wodę, więc są w złym stanie, dlatego nie dowiecie się kto to jest. To oczywiście żart, dziewczyny zostaną przedstawione w odpowiedniej zakładce, lub same się odważą.
Przeżyjecie to, bo ekipę mamy niesamowitą ? :)
Z mojej strony to tyle. Już jutro coś dla Was napiszę :3
Pozdrawiam, natka36

8 komentarzy:

  1. No to ja będę czekać na te cykle, bo już mnie ciekawość pożera :) Zapowiada się ciekawie, i mam nadzieję że tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę obserwowała Wasze poczynania, aczkolwiek zwróćcie uwagę na takie drobnostki jak to, że CHANEL piszemy przez jedno "l" (zakładka Redaktorzy, opis bodajże OnlyLove). Jestem czepliwa, na konkurencji nie zostawię suchej nitki, bo sama od swojego bloga wiele wymagam. Życzę Wam powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bleach, zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby znalazły się tylko ciekawe rzeczy :)
    Gabby,dziękuję za krytykę, która pomoże nam w rozwoju bloga. Osobiście krytyka, działa na mnie motywująco. Oj, Gabuś, chciałabym, żeby nasz blog był tak porządny i estetyczny jak twój. Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co. Przy podkreśleniu pisowni nazwy topowego domu mody, trudno mówić o krytyce, po prostu zwróciłam Wam uwagę na błąd. Cieszę się, że mój blog stanowi dla Was wzór. Jeśli będziecie mądrze z tego korzystać - wyrośnie nam duża konkurencja ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Codziennie coś się będzie dziać, więc spokojnie..
    Już jutro coś dla Was napiszę :3

    Coś się nie wywiązałaś. A ja tu tak czekam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, przepraszam :C
    Wróciłam z dość spontanicznych wakacji, dlatego notka pojawi się we wtorek.
    Liczę też na pomoc ze strony pozostałych redaktorek ;)

    OdpowiedzUsuń