sobota, 30 lipca 2011

I part of must have

Jak prawie każda osoba, mam w swojej szafie  takie rzeczy, bez ktorych bym się nie obeszła i myślę, ze rzeczy, które wam dziś pokażę, znajdą się w waszej szafie. Mój 'must have', będzie pojawiał się co jakiś czas.
Dobra, zaczynam.

Pierwszą rzeczą, która powinna znaleźć się w szafie każdej dziewczyny, to czarne rajstopy. Pasują do wszystkiego i każdej stylizacji nadadzą charakteru. Najlepsze, jakie istnieją na fs, to te z oficjalnego butiku, które narysowała Fantie. wyglądają najrealniej. Pochodzą z kolekcji szafiarkowej.


Kolejna rzecz, a właściwie motyw, to motyw flagi amerykańskiej. w prawie każdym butiku się on znajduje. Najpopularniejsze są spodenki, dostępne chociażby w oficjalnym butiku, lub w Lights.

Spodnie z kolekcji Szafiarkowej, w oficjalnym butiku.

Bluzka, z tej samej kolekcji.

spodenki, o których mówiłam:

Pixela

Lights

inne, również z lights


Kolejnym elementem, bez którego, nie mogłabym się obyć, to złote piórko z banana Republic. Wykonane z niesamowitą starannością, występuje prawie w każdym moim zestawie.


I jeszcze kilka przydatnych rzeczy, które powinny się znaleźć w każdej garderobie:

Banana Republic

Banana Republic

Evelyn


Tyle na dziś.
Saogi. xoxo

3 komentarze:

  1. Hyhy, super, że pojawiła się notka w Twoim wykonaniu, i to jaka super :D
    Przepraszam, ale dzisiaj nie dodałam żadnej notki, bo miałam problemy z internetem, i weszłam dopiero przed północą.
    Jutro wyjeżdżam do Lublina na cały dzień, więc też raczej się nie spodziewajcie..
    Mój cykl pojawi się NA PEWNO w poniedziałek ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń