wtorek, 26 lipca 2011

Ocena stylizacji Bleach

Witajcie ponownie!
Chciałabym Wam strasznie podziękować, że cały czas ktoś nowy dołączą do obserwatorów mojego bloga. Pokłony należą się także osobom, które ślicznie komentują niemalże każdą notkę. Tak, wiem, dziękuję Wam cały czas w komentarzach :D

Przejdźmy do ostatniej, w dzisiejszym dniu oceny stylizacji.

Mam zaszczyt ocenić jedną z redaktorek, wszystkim znanego bloga Fashion Exlusive, oraz posiadaczkę oryginalnego stylu Bleach
Pierwsze wrażenie: Masz ode mnie wielkiego plusa - za połączenie czerni z bielą, i to w jakim stylu.

Twarz: Głębokie, ciepłe spojrzenie przyciągnęło moją uwagę. Usta podkreślają makijaż, a blond włosy dodają subtelności całej twarzy 5/5

Strój: Zwiewna sukienka świetnie łączy się z wyrazistymi kabaretkami. Trudno jest zrobić, aby przejście w dwa, jakże różne kolory, nie powodowało, że ciuchy się ze sobą "gryzą". 10/10

Dodatki: Gustowna torebka CHANELL, czarne koturny, oraz złota opaska na głowę, podkreślająca kobiecość , świadczą o Twoim wspaniałym stylu 5/5

Razem: 30/30
celujący

Jest rewelacyjnie. Nigdy nie bój się ryzykować, bo świetnie Ci to wychodzi.
Druga ocena, a już maksymalna ilość punktów przyznana. Gratulacje!

W komentarzach często padały pytania, dlaczego piszę tylko ja?
Jak sama wspominałam, na początku dziewczyny zaskoczyły mnie swoją chęcią do działania, miały masę pomysłów na rozwój bloga, jednak na tym się skończyło. Nie chcę tu nikogo w żaden sposób obrażać. Jednak wytrwale czekałam na pierwsze notki, które się nie pojawiły. Jest mi przykro, i fajnie by było gdyby któraś z Was napisała mi, że rezygnuję, a teraz muszę się domyślać...
Teraz to od Was zależy, czy chcecie, abym zrobiła cichy nabór na redaktora. Będzie polegał, że sama wybiorę kilka osób. No i czy jakaś osoba, z grona czytelników nie jest chętna? :)
Pozdrawiam, natka36

4 komentarze:

  1. Stylizacja jest śliczna, bardzo mi się podoba. :) Kiedy pojawi się ocena mojej stylizacji ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio blog i ocenka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bambi, dwie kolejne oceny ogarnę jutro ;)
    Sabi, oj dziękuję :* ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Z oceną jak najbardziej się zgadzam - zasługuje na szósteczkę :3
    A co do cichego naboru - jakby co to ja bym była chętna ;) Chociaż szans nie mam, ale chętna jestem :D

    OdpowiedzUsuń