czwartek, 28 lipca 2011

Ocena stylizacji Bambi.

Cześć :)
Wczoraj zrobiłam sobie małą przerwę od blogowania, ale dzisiaj postaram się to nadrobić.
Co do cichego naboru: z czytelników tego bloga zgłosiła się jedna osoba, teraz tylko trzeba poszukać drugiej redaktorki, i zastanowić się czy to ma sens :P
Szybciutko przechodzimy do oceny, bez zbędnych ceregieli, żeby nie marnować czasu.

Dziś oceniam stałą bywalczynię czatu, nazywaną przez swoje Fs'owe koleżanki Ciocia Dobra Rada :)

Bambi.

Pierwsze wrażenie: Jak dobrze widzieć pogodną, wiosenną stylizacje, podczas, gdy za oknami plucha :O

Twarz: Kiedyś też miałam taką fryzurę, dlatego nie mam nic przeciwko niej. Jedyne co mnie tutaj denerwuję, to oczy, na które nałożyłaś tonę maskary, jest lato, każda z nas powinna być naturalna, również i modelka na Fs 3/5

Strój: Uwielbiam tą spódnicę, w kwieciste wzory, do tego lekko miętowa marynarka, w sam raz na wypad z przyjaciółkami. Jedynym problemem, jest zwykły T-shirt, który irytuje czarną, jakże widoczną kreską, na górze biustu 7/10

Dodatki: Pięknie dopasowane, zielone balerinki, do tego duża pakowna torba, uzupełniają ciekawie stylizacje. Jedyne co mi przeszkadza, to ładne kolczyki, które są umieszczone za nisko 4/5

Razem: 14/30
Niech będzie: dobry

Umiesz tworzyć ciekawe i ładne stylizacje, jednak przywiązuj wagę do najprostszych krojów.
Dziękuję, że zgłosiłaś się do oceny :3

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Tylko ja się zgłosiłam? :(
    A co do oceny - powinna być piątka! :D Kolczyki przecież mogą wisieć na cieniutkich łańcuszkach ;3

    OdpowiedzUsuń